Αρχική > TheDitch > Έτος 2008 και όλα μου πάνε στραβά!

Έτος 2008 και όλα μου πάνε στραβά!

Τι να πω ρε παιδιά.. Από τότε που μπήκε το νέο έτος όλα στραβά και ανάποδα μου πάνε. Έχω ακούσει για 4 κηδείες, έχω παραστεί σε μία, και την Παρασκευή μου χάραξαν με μεγάλα γράμματα στο καπό μου «ΜΑΛΑΚΑ«. Με κλειδί παρακαλώ, για να χρειάζεται να βάψω ολόκληρο το καπό. Έτσι γιατί κάποιοι είναι μαλάκες. Έτσι γιατί κάποιοι είναι κάφροι, ψυχανώμαλοι και δεν αρκούσαν τα προειδοποιητικά μηνήματα στο παρμπρίζ. Και όλα αυτά ρε παίδες, χωρίς να φταίω έτσι; Ειλικρινά. Ξέρετε ποιος έφταιγε..;;; Ο κάτοχος του αυτοκινήτου με αριθμό πινακίδας «ΡΟΚ 5455«. Άντε τώρα, τρέχα να βγάλεις άκρη. Μαλακίες. ΡΟΚ 5455 έχω να σου δηλώσω πως είσαι παντελώς άσχετος οδηγός, πως πλήρωσα εγώ την ασχετοσύνη σου και πως γι’αυτό μπορείς να αισθάνεσαι και να λες πως είσαι μεγάλος μάγκας! Τι να σου πω ρε φίλε…. Και αν είσαι από τη Ρόδο -όπως αντιλαμβάνομαι από την πινακίδα σου- να ξέρεις ότι εδώ είναι Αθήνα και τα πάρκινγκ δεν είναι χωράφια για να παρκάρεις όπου να’ναι. Έχω πάει Ρόδο και είδα πως οδηγείτε εκεί πέρα.

Όσο για σένα που χάραξες το αμάξι, είσαι πολύ τυχερός που δε σε πέτυχα να το κάνεις εκείνη την ώρα. Πίστεψέ με, θα το βρεις μπροστά σου…

2008, ελπίζω οι γκαντεμιές να σταματήσουν εδώ, διαφορετικά θα πιστέψω πως ισχύουν όντως όλα αυτά που λένε για τα δίσεκτα έτη…

  1. 14/01/2008 στο 17:53

    που θα πάει θα στρώσει

  2. 14/01/2008 στο 23:37

    It can only get better…

  3. 15/01/2008 στο 11:57

    ήταν τόσο πολύ χάλια η προηγούμενη χρονιά, που δεν ξέρω τι χειρότερο μπορεί να γίνει…🙂
    υπομονή, θα στρώσει

    Καλημέρα

  4. 15/01/2008 στο 14:10

    Σας ευχαριστώ και τους 3! Άντε να δούμε.. μακάρι.

    ΥΣ: Τέτοιο χάλι Νατασσάκι;; Αλήθεια; Έλα όλα θα πάνε καλά το 2008 για σένα, don’t worry, be happy.

    ΥΣ2: Ωραίο τραγούδι mankey, «things can only get better…» έχεις δίκιο.

    ΥΣ3: Hitchhiker, ελπίζω να στρώσει, μη το στρώσω εγώ.. Χεχε..

  5. nickoleto
    23/01/2008 στο 15:38

    θα πένε καλύτερα τα πράγματα όντως…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

