Αρχική > Χωρίς κατηγορία > Μήλος ή Σκόπελος;

Μήλος ή Σκόπελος;

Παιδιά είμαι σε δίλημμα και χρειάζομαι την βοήθειά σας. Μήλος milos2.jpg

ή Σκόπελος skopelos2.jpg

;;;;;

Για πείτε, έχετε πάει; Ποιο νησί προτιμάτε; Σας αρέσουν/αρέσει κάποιο ιδιαίτερα και γιατί (οποιοσδήποτε λόγος=δεκτός); Αναμένω τα σχόλια σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.. (μα τι ευγενικό παιδί είμαι!)

  1. 25/07/2007 στο 18:31

    μα να μην έχω πάει σε κανένα…Περιμένω και γω να διαβάσω από άλλους τι χάνω.

  2. nebula_in_caelo
    25/07/2007 στο 19:06

    Και γω δεν έχω πάει, κάποιοι φίλοι μου ωστόσο έχουν πάει Μήλο και έχω ακούσει τα καλύτερα. Δεν είναι κοσμικό νησί, αρκετά ήσυχο και με υπέροχες παραλίες. Για την Σκόπελο δεν ξέρω κάτι. Πάντως… εγώ σε ανάλογο δίλημμα που είχα στις αρχές του καλοκαιριού (ήμουν αναμεσα σε Σκιάθο και Μήλο) τελικά αποφάσισα να μην πάω σε κανένα από τα δύο!!! Δεν τα μπορώ παιδί μου τα διλήμματα, δεν τα μπορώ!!!!! 😀

  3. 26/07/2007 στο 09:19

    Κατατοπιστικότατοι και οι δύο, δε μπορώ να πω. Α χα χα χα.. Πλάκα κάνω.

    Σκόπελος: Από φωτογραφίες μ’αρέσει καλύτερα. Μοιάζει να’χει πολύ καλύτερες παραλίες από την Μήλο. Ατελείωτο πράσινο (από το οποίο συνεπάγεται πολύ κουνούπι βέβαια και δε τα μπορώ τα κουνούπια, μ’εκνευρίζουν), ωραίες διαδρομές με τ’αυτοκίνητο. Έχω ακούσει τα καλύτερα.

    Μήλος: Έχω ακούσει και για τη Μήλο τα καλύτερα. Και έχω ένα ελαφρύ κόλλημα με τις Κυκλάδες..

    Αυτά τα ολίγα. Έλα για βοηθάτε και οι λοιποί αναγνώστες….

  4. Scouser -Y.N.W.A.-
    26/07/2007 στο 16:46

    To skeftesai ki olas??Milo trexontas!!!Oi kaluteres paralies pou exo dei sti zoi mou.Pragmatika tha xazepseis an pas.Ego piga gia 10 meres kai kathe mera pigaina se alli paralia – oles teleies…Apo to proi os to vradi!!To nisi einai isixo sxetika me oraia tavernakia kai merika mparakia!An perimeneis na deis ksefantoma pigaine kalutera sti Mykono!Pantos sovara einai oti prepei gia xalares diakopes meta apo mia diskoli xronia..Kleise tora eisitiria!!Kala mpania radiokefali!!

  5. soadmaniac
    26/07/2007 στο 16:46

    Λοιπόν είσαι πολύ τυχερή.μόλις γύρισε ένας φίλος μου από τη Μήλο και μου είπε τόσο καλά λόγια που ειλικρινά με έκανε να θέλω να πάω.οπότε εγώ αυτό σου προτείνω ως λύση.

  6. 27/07/2007 στο 11:48

    Σκόπελο είναι φανταστικά. Αλλά όπου και να πας είναι καλά αν έχεις καλή παρέα. Σε χαιρετώ κι εγώ Ραδιοκέφαλη για δυο βδομάδες θα λείπω. Φιλιά 🙂

  7. 27/07/2007 στο 15:23

    τελικά πήρες απόφαση;που θα πάτε;

  8. soadmaniac
    27/07/2007 στο 15:45

    Βέβαια μετά που ρώτησα και για Σκόπελο πάλι τα καλύτερα μου είπαν οπότε μπερδέυτηκα και εγώ τώρα…

  9. 28/07/2007 στο 13:58

    Μήλο δεν έχω πάει, οπότε θα σου πω για Σκόπελο, μιας και κατάγομαι από εκεί! Λοιπόν έχει πολύ ωραίες και καθαρές παραλίες, συχνή συγκοινωνία (σε περίπτωση που δε πας με δικό σου ΙΧ), πολύ γραφική χώρα αμφιθεατρικά χτισμένη, μπαράκια, ταβερνούλες δίπλα στη θάλασσα, νορμάλ τιμές, αυτά!

    Επίσης είναι ό,τι πρέπει για ζευγαράκια. Από νυχτερινή ζωή μην περιμένεις πολλά, μόνο μερικά μπαράκια κλπ…

    Σου παραθέτω και το πληρέστερο site για τη Σκόπελο http://www.skopelosweb.gr. Ό,τι άλλο θες ρώτα με!

  10. 28/07/2007 στο 14:00

    Επίσης κάτι που ξέχασα, το νησί είναι κυριολεκτικά πνιγμένο στο πράσινο, μέχρι την άκρη του δρόμου και μέχρι το σημείο που ξεκινούν οι παραλίες είναι τίγκα στο πράσινο (ευτυχώς δε μας έχουν κάψει ακόμα και υπάρχει σχετικά καλή περιπολία).

  11. 02/08/2007 στο 16:10

    And the winner is…………….. ΣΚΟΠΕΛΟΣ!!!

    Ευχαριστώ όλους σας για τις συμβουλές, θα υπάρξει σχετικό ποστ μετά την επιστροφή.

  12. 06/08/2007 στο 23:03

    Καλά να περάσεις!

  13. 07/08/2007 στο 12:51

    Σ’ευχαριστώ πολύ! 🙂

  14. Ανώνυμος
    21/05/2010 στο 12:26

    De sugkrinontai..H Milos einai mageutiki, se antithesi me ti Skopelo pou einai polu katw tou metriou!

  15. Βασίλης
    31/05/2010 στο 13:42

    Και εγώ το σκέφτομαι για Μήλο, αλλά με χαλάει η πολλές ώρες στο καράβι που συνεπάγεται με πεταμένο χρόνο σε καράβι….

  16. Ανώνυμος
    14/06/2010 στο 22:59

    παοσ

  17. ρενα
    14/06/2010 στο 23:05

    Εγω παιδιά πηγα προπερσυ Σκόπελο φανταστικο το νησι είναι για πολύ ήρεμες διακοπές, κυρίως οικογενειακές,οπότε για ζευγαρακια δεν θα το πρότεινα, φέτος λέω να πάω Μήλο μου έχουνε πεί τα καλυτερα…

  18. Marilou
    21/06/2010 στο 11:44

    Παιδιά… Μήλο δεν έχω πάει να πω την αλήθεια μου…
    αλλά λόγω του Mamma mia! κι επειδή και το αγόρι μου είναι από Σκόπελο,τον έφαγα πέρισυ να με πάει και πήγαμε 1 βδομάδα και κάτι… (επειδή δεν είμαι από νησί, κάθε χρόνο πηγαίνω και σε άλλο και γενικά έχω δει αρκετά «πανέμορφα» νησιά)
    Έχω να πω μόνο ότι μαγεύτηκα… είχα πολύ ψηλά την Σκιάθο… αλλά όταν πήγα Σκόπελο ερωτεύτηκα το μέρος!
    Είναι φανταστική! Κάθε μέρα ήμασταν κι εμείς σε άλλη παραλία… τόσο πράσινο δεν έχω δει πουθενά αλλού στην Ελλάδα (δεν μιλάω για μέρη που είναι γνωστά για το κάμπινγκ τους… μιλάω για νησιά με ξενοδοχεία) και όντως… τα διάφανα μπλε νερά της Σκοπέλου σε συνδιασμό με το σκούρο πράσινο… κάνουν ένα τοπίο να το βγάλεις φωτογραφία, να το βάλεις φόντο και να σε ρωτάνε όλοι πού βρήκες στο net την φωτογραφία και την κατέβασες και να μην πιστεύουν ότι είναι ελληνικό νησί!
    Είναι πάντως η Σκόπελος (όπως και η Μήλος) για ζευγαράκια… δεν έχει τρελή νυχτερινή ζωή… εκτός από 2 κλαμπάκια, όλα τα υπόλοιπα, τα παραλιακά είναι μπαράκια… έχει πολύ ωραία ατμόσφαιρα… απλά η μαλακία είναι ότι αν δεν μένεις στην πόλη δεν βρίσκεις με την καμία Παναγία να παρκάρεις βράδυ στη χώρα.
    Ένα έχω να πω πάντως… αν και φέτος όλα πάνε καλά με τις άδειες και βγούνε αρκετές μέρες… θα ξαναπάμε Σκόπελο… είναι από τα νησιά που κολλάς…
    αλλιώς αν βγούνε λίγες λέω κι εγώ για Μήλο…! 😛

  19. ανναμαριαιωσυφινα
    10/07/2010 στο 18:23

    σκοπελος καταπρασινη με υπεροχες παραλιες, κουνουπια, υγρασια και ατελειωτες σφηκες που δεν σε αφηνουν να φας σαν ανθρωπος, ειναι ησυχη και το απολυτο ζευγαρονησι, προς θεου μην πατε με φιλες σας θα ΣΚΥΛΟΒΑΡΕΘΕΙΤΕ.
    μηλος τυπικο κυκλαδονησι, ξερο με ατελειωτες αναρριθμητες υπεροχες παραλιες καλο φαι, ωραιο κλιμα, οχι κουνουπια, σφηκες και υγρασιες, μην πατε με φιλες σας θα ΣΚΥΛΟΒΑΡΕΘΕΙΤΕ.
    η βραδινη ζωη και στα δυο ειναι σχετικα υποτυπωδης μια και τα δυο ειναι ζευγαρονησια. αποσταση απο την αθηνα ειναι σχεδον η ιδια αν σκεφτειτε την οδηγηση που συνεπαγεται η σκοπελος, τουλαχιστον μηλο μπαινεις σε ενα καραβι και ξεμπερδευεις.
    θα ελεγα οτι το καθενα εχει την ομορφια του αλλα επειδη προτιμω το φαι μου χωρις την αηδιαστικη μυρωδια του καφε που καινε για να μπορεσεις να φας, ψηφιζω μηλο αν και η σκοπελος εχει νομιζω πιο ωραιες παραλιες.

  20. Ανώνυμος
    12/07/2010 στο 11:45

    μηλοσ

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

