Αρχική > Χωρίς κατηγορία > 5 Ονειρεμένοι Προορισμοί..

5 Ονειρεμένοι Προορισμοί..

Νεφέλη σ’ευχαριστώ για την πρόσκληση στο μπλογκοπαίχνιδο των 5 ονειρεμένων προορισμών. 5 προορισμοί που θα’θελα να πάω, ή να πετύχω ακολουθούν..

Νο.1 ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Το νησί των ονείρων μου να το πω; Το μέρος των ονείρων μου να το πω; Ή καλύτερα «επίγειο παράδεισο¨…; Όνειρό μου ήταν να πάω από τότε που έμαθα ότι υπάρχει αυτό το μέρος και είδα φωτογραφίες. Τα κατάφερα για πρώτη φορά το 1999. Ακολούθησαν άλλες δύο. Δεν είναι αρκετές όμως. Πάντα θα θέλω να πάω εκεί. Ακόμα και αν μείνω ένα 24ωρο θα γεμίσω μπαταρίες για ένα χρόνο. Ίσως σε μία προηγούμενη ζωή μου να’μουν από εκεί, τι να πω. Δεν εξηγείται αλλιώς. Σαντορίνη για πάντα!

Νο.2 Παρίσι

Από μικρή μου’λεγε η γιαγιά μου ότι θέλει να πάμε παρέα στο Παρίσι, οι δυο μας. «Εγώ θα μιλάω Γαλλικά, εσύ Αγγλικά και θα περάσουμε φίνα!». Δε τα καταφέραμε και ούτε πρόκειται να πάμε τώρα, οπότε θέλω να πάω. Για κείνην..

Νο.3 Βενετία

Λένε ότι βουλιάζει σταδιακά. Αυτό τ’ακούω χρόνια. Ε, το άκουσα κάποια στιγμή (παιδάκι ήμουν καλέ) και μου έκανε τέτοια εντύπωση που αναφώνησα «Πρέπει να προλάβω να πάω να τη δω!». Ε, από τότε έμαθα και άλλα πράγματα για τη Βενετία και θέλω να επισκεφτώ τα κανάλια της.

Νο.4 Μαλδίβες

Και ποιος δεν έχει στο μυαλό του έναν εξωτικό προορισμό που θα’θελε να επισκεφτεί μία φορά στη ζωή του; Ε, ο δικός μου είναι αυτός. Μερικοί υποστηρίζουν ότι κάπως έτσι πρέπει να είναι ο παράδεισος.

Νο.5 Άγνωστο…

Προτιμώ ν’αφήσω άγνωστο τον 5ο προορισμό μου. Να με πιάσει απροετοίμαστη, να μου κάνω έκπληξη!

Προσκαλώ λοιπόν με τη σειρά μου στο παιχνίδι τους:

hitchhiker, mankey, soadmaniac, exitmusician, lifewhispers..

  1. 10/07/2007 στο 15:21

    Ωπ! Θενξ για την πρόσκληση αλλά έχω ήδη συμμετάσχει (βλέπε post μου με τίτλο Taste Travel). Μου έδωσες όμως μια ιδέα για post με ένα συγκεκριμένο μέρος που δεν έχω πάει και που πολύ θα ήθελα αλλά το θεωρώ από τα δυσκολότερα ταξίδια που μπορεί κανείς να πραγματοποιήσει. Stay tuned!

  2. nebula_in_caelo
    10/07/2007 στο 18:46

    Υπέροχοι οι προορισμοί σου Ραδιοκέφαλή μου! Η Σαντορίνη -δεν το συζητώ- απ’ όλα τα κυκλαδονήσια έχει κάτι το ξεχωριστό και στο λέει μία νησιωτοπούλα! Εχουμε κοινό προορισμό το Παρίσι… και μένα με συνδέουν θύμησες μ’ αυτήν την ευρωπαϊκή πρωτεύουσα… ένα πρόσωπο που πολύ αγαπούσα, σαν πατέρα…

    Σου εύχομαι να επισκεφθείς σύντομα τη Σαντορίνη!!! 🙂

  3. 11/07/2007 στο 00:27

    Σίγουρα η λίστα δεν τελειώνει ποτέ, αλλά θα περιοριστώ στα μέρη που έχω βάλει σε προτεραιότητα για το άμεσο μέλλον (και είναι εφικτά για τα οικονομικά μας δεδομένα).

    1. Άμστερνταμ. Για τα τσιγάρα
    2. Γερμανία (ίσως Βερολίνο, ίσως Αμβούργο…κάπου τελοσπάντων). Για τις μπύρες.
    3. Πράγα. Γιατί είναι η ομορφότερη πόλη της Ευρώπης. Και μπορείς να βρεις το αληθινό Αψέντι στα κελάρια…
    4. Πορτογαλία. Γιατί οι Πορτογάλοι που έχω γνωρίσει είναι πολύ κοντά σε μας και κάνουν πολύ χαβαλέ.
    5. Βαρκελώνη. Γιατί όχι;

    Thx για την πρόσκληση! Ωραία ιδέα για post.

  4. lifewhispers
    11/07/2007 στο 10:33

    Κι αλλη προσκλησούλα!!Ευχαριστώ πολύ!Δώσε μου λίγο χρόνο και έρχεται το ποστ!!

  5. 11/07/2007 στο 11:39

    Thanx για την πρόσκληση!Έχω πάει σε πολλά και διάφορα μέρη έτσι θα επιλέξω κάποια που ακόμα δεν πάτησα το πόδι μου.Ίσως μια μέρα να συμπληρώσω την λίστα

    1. Χαβάη
    2. Ίμπιζα
    3. Μάλτα
    4. Κούβα
    5. Άμστερνταμ

  6. 11/07/2007 στο 13:31

    Πολύ κοσμοπολίτισσα μού είσαι ραδιοκέφαλη, βρήκες όλα τα λαμπερά μέρη . Είναι πραγματικά μέρη διαφορετικά σε στυλ αλλά το καθένα με την προσωπική του μαγεία. Η Βενετία βουλιάζει, σκέποτνται πράγματι να μειώσουν τις διαδρομές. Σου εύχομαι να τα επισκεφθείς όλα και όταν βρεις το τελευταίο να μου στείλεις mail. Να γράψεις «το βρήκα» και να χαρώ για σένα 🙂

  7. 11/07/2007 στο 14:02

    Exitmusician->Αναμένουμε.. (Τις Μαλδίβες εννοείς;)
    Nebula_in_Caelo->Σ’ευχαριστώ. Φαντάζεσαι να πέφταμε η μία πάνω στην άλλη στο Παρίσι; Χε χε.. Φάση θα’χε.
    Mankey->Μόνο Πράγα έχω πάει απ’αυτά που ανέφερες. Παραμυθένια! Να πας!
    Lifewhispers->U’r welcome!
    Hitchhiker->Στον 4ο σου προορισμό θέλαμε να πάμε εδώ και χρόνια με τις κολλητές μου. Ακόμα θέλουμε. Να δούμε.
    Vasilis->Σ’ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω για τα δικά σου μέρη. Για να δούμε τι έκπληξη μου φυλάει το 5ο μέρος, ε; Να δούμε, να δούμε…

    Για να συνεχίζουν το παιχνίδι οι προσκλήσεις… Για να βλέπω προορισμούς…

  8. soadmaniac
    11/07/2007 στο 16:04

    Μάλλον και εγώ θα χρειαστώ λίγο χρόνο ακόμα να το σκεφτώ…αν και 2-3 είναι τα σίγουρα. Θα επιστρέψω.

  9. 12/07/2007 στο 08:28

    πιστεύετε στις συμπτώσεις ή σε αυτό που λένε άμα θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν …κτλ κτλ;
    Χθες που σας έγραψα ότι θέλω να πάω στην Κούβα ήρθε πρόταση-προσφορά για να πάω με την δουλειά μου εκεί.Απίστευτο;
    …κι όμως αληθινό.
    Ψήνομαι φοβερά.

  10. 12/07/2007 στο 11:45

    Όχι, όχι. Ούτε καν πάει ο νους σου lol

  11. 12/07/2007 στο 14:55

    soadmaniac-> Αναμένουμε λοιπόν.
    hitchhiker-> Να σου ευχηθώ καλό ταξίδι από τώρα;
    Exitmusician-> Τώρα με μπρίζωσες!

  12. 17/07/2007 στο 12:19

    αν διαλέξεις το νο4 πάρε με παρέα.
    θα είμαι σίγουρη και δεν θα σου τραγουδάω λένα αλκαίου

  13. 17/07/2007 στο 12:20

    θα είμαι ήσυχη εννοούσα

    χαζή, ε?

  14. 17/07/2007 στο 14:44

    Χα, χα χα.. Καλό Αργυρένια! Μπα εκεί μάλλον θα τραγουδάμε παρέα τίποτα χαβανέζικα, τίποτα reggae, τέτοια πράγματα… Και στο χέρι θα παίζουν μόνο εξωτικά κοκτέιλ με ομπρελίτσες και όλα τα καλούδια πάνω! 😉

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

