Αρχική > Χωρίς κατηγορία > Ανέκδοτο Νο.4

Ανέκδοτο Νο.4

Είναι στην Σαχάρα ο Μπους , ο Πούτιν και ο Κωστάκης…
Εκεί που περπατάνε βλέπουν μία όαση στην οποία υπάρχει μόνο ένα μπουρδέλο..!
Πάει πρώτα ο Μπούς και βγαίνει η τσατσά…
– Γειά σας … είμαι ο Μπούς από το U.S.A και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου…
-Μα ασφαλώς κε Μπούς … δεν χρειάζεται να συστηθείτε… είστε πολύ γνωστός εδώ …
Το τηλεφώνημα στοιχίζει 10.000 δολλάρια!
– Μα καλά… 10.000 δολλάρια για ένα τηλέφωνο ..;;;
– Μία είναι η όαση… ένα το τηλέφωνο… εάν δεν θέλετε…
Τι να κάνει αναγκάζεται να δώσει τα χρήματα για να κάνει το τηλεφώνημά του…
Πάει μετά ο Πούτιν…
– Γειά σας… είμαι ο Πούτιν α πό την Ρωσία και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου…
-Μα ασφαλώς κε Πούτιν… δεν χρειάζεται να συστηθείτε… είστε πολύ γνωστός εδώ… Το τηλεφώνημα στοιχίζει 5.000 δολλάρια!
Το ακούει ο Μπούς και λέει με παράπονο:
-Μα καλά εμένα μου πήρατε 10.000 δολλάρια ….
-Εντάξει , Ρωσία, πρώην Σοβιετική /Ενωση… οικονομική κρίση… τι να κάνουμε…
Τέλος πάντων κάνει και το τηλεφώνημα ο Πούτιν…
Πάει τελευταίος και ο Κωστακης …
-Γειά σας…. είμαι ο Κωστακης ο Καραμανλής απ ό την Ελλάδα και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου…
-Μα κε Κωστάκη δεν χρειάζεται να συστηθείτε… δε φανταζόμασταν ποτέ ότι θα καταφέρουμε να σας γνωρίσουμε… Βεβαίως και να κάνετε τοτηλεφώνημα που θέλετε μόνο π ου θα σας στοιχίσει 1 EURO!
Το ακούει ο Μπους με τον Πούτιν και τρελαίνονται …
-Μα καλά… εμείς για να τηλεφωνήσουμε έπρεπε να πληρώσουμε 10.000 &  5.000 δολλάρια , ο Κωστάκης γιατί θα πληρώσει μόνο 1 EURO??????????
-Κοιτάξτε να δείτε… ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΙΚΗ Η ΧΡΕΩΣΗ..!

  1. 16/06/2007 στο 10:37

    Καλό καλό, αλλά παλιό παλιό (:

  2. 18/06/2007 στο 10:54

    Αλλά πάντα επίκαιρο, έτσι;

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

