Αρχική > Χωρίς κατηγορία > ΑΥΧΕΝΙΚΟΟΟΩΧΧΧΧ! ΜΗΠΩΣ ΠΟΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ;

ΑΥΧΕΝΙΚΟΟΟΩΧΧΧΧ! ΜΗΠΩΣ ΠΟΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ;

Ω, ναι.. Ωχχχ, ναι.. Μου χτύπησε και μένα το αυχενικό την πόρτα.. Μάστιγα της εποχής μας και σίγουρα κατάσταση από την οποία υποφέρουν οι περισσότεροι που περνούν ώρες σε γραφείο, μπροστά σε υπολογιστή. Κακή στάση σώματος, επαναλαμβανόμενες καθημερινές κινήσεις που φαίνονται απλές και όμως αθροιστικά, δημιουργούν πρόβλημα στη περιοχή του αυχένα και από εκεί ξεκινάει το κακό.  Το ωραίο είναι ότι το λες σε κάποιον σαν κάτι καινούριο για σένα και σου λένε, «α, ναι το’ χω και εγώ αυτό». ‘Η, «και εγώ το πέρασα». ‘Η, «τώρα;;; Εγώ υποφέρω χρόνια». Και τότε νιώθεις λίγο χαζός. Μέχρι που σκέφτεσαι… πάλι καλά που το’ χα αποφύγει και τόσο καιρό. 

Μήπως πονάτε και εσείς; Μήπως έχετε κάτι από τα παρακάτω;·        Ισχυροί πονοκέφαλοι·        Ζαλάδες·        Πόνος και «κάψιμο» στον αυχένα·        Πόνος στη μέση·        Μούδιασμα στα χέρια που φτάνει μέχρι και τα δάχτυλα·        Ποιος ξέρει και τι άλλο…  Πράγματα που μου’ παν ότι βοηθάνε:·        Σωστή στάση σώματος κατά την εργασία, κατά την οδήγηση κτλ·        Ανατομικό μαξιλάρι ύπνου (μεγάλη εφεύρεση!)·        Καυτό νερό στον αυχένα κατά τη διάρκεια του μπάνιου σας (τρελή ανακούφιση)·        Ζεστή πετσέτα στον αυχένα·        Γενικά η ζέστη στην περιοχή του αυχένα, με τη χρήση κασκόλ κτλ·        Αποφυγή του να κάθεστε κάτω από a/c·        Συγκεκριμένες διατάσεις Και εννοείται ότι όλα τα παραπάνω μπορεί να γίνουν λάθος, μπορεί να μη τα χρειάζεστε καν. Αν όμως έχετε ενοχλήσεις, αν προβληματίζεστε επί του θέματος, συμβουλευτείτε πρώτα ειδικό γιατρό. 

Αυτά τα ολίγα.. Είπα να μοιραστώ τον πόνο μου μαζί σας.. Μήπως πονάτε και εσείς;

  1. 23/03/2007 στο 14:33

    Πονάω πολλά χρόνια , τόσα που πια έχω μάθει να ζω με αυτόν τον πόνο.Έχω πάρει και μαξιλαράκι.Αυτό που μας χρειάζεται είναι δώρο-άδεια από την εργασία μας (μιας και κανείς δεν παίρνει επίδομα υπολογιστή συνήθως) μια μέρα σε spa,μασαζ κτλ.🙂

  2. 23/03/2007 στο 14:58

    Και επίδομα να παίρναμε, θα ήταν πιο γλυκός ο πόνος; Μπα, πάλι θα υποφέραμε. Όχι ότι είμαι εναντίον του επιδόματος έτσι; Μη παρεξηγηθούμε.. Θεραπεία δεν υπάρχει. Υπάρχουν όμως πολλά που μπορείς να κάνεις για να πονάς λιγότερο. Όσο το δυνατόν λιγότερο, έως καθόλου. Πρέπει να το ψάξεις γιατί το πρόβλημα χειροτερεύει με τον καιρό. Δε μένει στάσιμο. Δε συνηθίζεται.

  3. 23/03/2007 στο 17:36

    Κάπου διάβαζα ότι και οι χρήστες του WII αναμένεται να έχουν πρόβλημα στα χέρια.
    Ωραία πράγματα.

  4. 04/04/2007 στο 13:02

    Η μανούλα μου υποφέρει.
    Ξέρω.
    Κουράγιο…

  5. 04/04/2007 στο 13:30

    Σ’ευχαριστώ Αργυρένια..
    ΥΣ: Μεγάλη ημέρα σήμερα=Ραντεβού με γιατρό!

  6. 13/04/2007 στο 09:31

    τελικά τι είπε ο γιατρός;

  7. 13/04/2007 στο 17:12

    Περίεργα μου τα’πε. Για να μη με στενοχωρήσει;;; Ποιος ξέρει. Ένα μήνα χάπια και βλέπουμε….

  8. 13/04/2007 στο 17:25

    Σήμερα πήγε και η μητέρα μου στο γιατρό με πρόβλημα στον καρπό.Η διάγνωση ήταν ότι φταίει το laptop.Πήρε κάτι χάπια και εκείνη.Ο γιατρός μάλιστα της πρότεινε να την εγχειρήσει.Φυσικά σηκώθηκε και έφυγε.Στο ΙΚΑ άμα πας δεν την γλιτώνεις την τομή.Και συνάχι να χεις, εγχείρηση.Μήπως σου πε και σε σένα καμιά τέτοια ιστορία;

  9. 17/04/2007 στο 14:28

    Τσου!
    -ΙΚΑ; Τι’ναι αυτό;
    -Το ταμείο μας.
    -Ναι σιγά το ταμείο. Ούτε και το’χω χρησιμοποιήσει ποτέ. Αγνοώ την ύπαρξή του. Οπότε.. ΙΚΑ; Τι’ναι αυτό;

  10. 03/05/2007 στο 15:20

    έκανα ένα μασάζ τις προάλλες τι να σου πω.Από εκείνη την ημέρα όμως μόλις κάτσω λίγο παραπάνω στο PC ή κοιμηθώ περίεργα αρχίζει πάλι να καίει ο σβέρκος.Μάλλον το μασάζ έκανε καλό και τώρα πάλι ξαναχαλάω…

  11. 21/08/2007 στο 10:22

    κλείνω και γω σήμερα ραντεβουδάκι με γιατρό γιατί η κατάσταση δεν πάει άλλο.
    Μιλάμε δεν έχω όρεξη για τίποτα από τον πόνο.Μου πρότειναν μέχρι ο γιατρός να μου πει σωστά τι να κάνω να παίρνω 2 depon για ανακούφιση μιας και κάνει λέει καλό στα κόκαλα.Η αλήθεια είναι ότι κάνει δουλειά ή νομίζω ότι κάνει.
    Άντε να δούμε.

  12. 11/09/2007 στο 11:32

    Thanks! Είναι και πολύ ενδιαφέρον site..

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

